مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 13:452023-01-09سياسي

فارس من| داوطلبان کنکور به دنبال حذف آزمون پزشکی برای کمک به مناطق محروم


برخی کاربران سامانه فارس من خواستار حذف کنکور پزشکی برای کمک به مناطق محروم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه خواستار حذف کنکور پزشکی شدند.

این کاربران در پویش خود آوردند: کنکور پزشکی حذف شود و افراد علاقمند و دلسوز به شرط تعهد خدمت در محل سکونت و شهرهای همان منطقه همچنین خدمت در مناطق محروم و روستاها پذیرفته شوند.

مریم احمدی سردبیر این پویش سامانه فارس من در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: کسانی که کنکور پزشکی شرکت می کنند دنبال اینکه برای خدمت به مناطق محروم بروند، نیستند و بیشتر به فکر مهاجرت هستند.

وی افزود: در این میان کسانی وجود دارند که علاقه مند و حاضر به رفتن در مناطق محروم هستند و کسانی وجود دارند که رفتن به منطقه محروم دیگر برایشان سخت است و ترجیح می دهند در منطقه محروم استان خودشان کار کنند ولی خواستار این هستند که  در قبال آن کنکور حذف شود.

سردبیر این پویش فارس من افزود: افراد نخبه بیشتر به دنبال مهاجرت هستند و در این مملکت نمی مانند و کسانی که علاقه دارند درس را بخوانند و فقط کنکور برایشان حذف شود، تعهد می دهند در روستا های شهر خودشان خدمت کنند ولی کنکور برداشته شود و کسی که در مناطق و روستا های محروم درس می خوانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| داوطلبان کنکور به دنبال حذف آزمون پزشکی برای کمک به مناطق محروم

فارس من| داوطلبان کنکور به دنبال حذف آزمون پزشکی برای کمک به مناطق محروم